Het zijn prachtige tijden voor Telstar. Een hoge klassering op de ranglijst, een overwinning op koploper NEC Nijmegen en volle tribunes.
De Witte Leeuwen lopen weer met de borst vooruit, maar wel een kale borst. Met de decembermaand voor de deur maakt ook de club uit Velsen-Zuid een verlanglijstje, en daar staat één ding heel hoog op: een vaste shirtsponsor op de borst.
,,Ondanks het mooie seizoen tot op heden, voelen wij toch een leegte’’, zegt algemeen directeur Pieter de Waard. ,,Ons prachtige shirt mist op de borst nog iets heel belangrijks. Ondanks alle inspanningen en het sportieve resultaat is het ons nog niet gelukt om een vaste sponsor op voorkant van ons shirt te vinden. Daarom doen we het nu op een andere manier. Alle ondernemingen uit Nederland krijgen de mogelijkheid om mee te genieten van ons succes. Om mee te liften op onze positieve uitstraling en daarmee een onderdeel te worden van dit prachtige voetbolwerk.’’
Telstar stelt de borstpositie beschikbaar via een speciaal ingestelde veiling. Uiteraard andermaal een primeur door de Witte Leeuwen. Via het platform brokerstreet.nl kunnen bedrijven meebieden op de meest begeerde positie van het Nederlandse betaalde voetbal, de veiling geeft bieders de kans om het komende halve seizoen de plaats in te nemen met alle daarbij behorende voordelen.
Telstar gaat hiermee de gehele tweede seizoenshelft nog meer met de borst vooruit spelen, en dan niet met een kale, maar met een gevulde borst. (foto: 1963-pictures.nl)