Velsen – De activiteiten van Noordzeevis uit IJmuiden gaan in 2025 verder onder de vlag van Citymarketing Velsen. De Stichting Promotie Noordzeevis uit IJmuiden wordt opgeheven, maar de promotie van Noordzeevis gaat via Stichting Citymarketing Velsen onverminderd door. Het belangrijkste doel is om vis die in IJmuiden wordt aangevoerd te promoten als vers en gezond streekproduct.
Tim van Zeben blikt terug op zes jaar voorzitterschap: ,,Met vijftig ambassadeurs, promotie via social media, nieuwsbrieven, een enthousiaste werkgroep, netwerkbijeenkomsten en onze aanwezigheid op grote evenementen hebben we Noordzeevis op een impactvolle manier op de kaart gezet. Het is nu tijd om een andere weg in te slaan en we zijn heel trots dat alle activiteiten in de toekomst gewaarborgd zijn bij de promotiespecialisten van Citymarketing Velsen. Gezien onze jarenlange samenwerking weet Citymarketing Velsen als geen ander hoe Noordzeevis uit IJmuiden gepromoot kan worden. We hebben dan ook alle vertrouwen in deze partij.’’
Citymarketeer Friso Huizinga: ,,Toen de vraag kwam of Citymarketing Velsen de promotie van Noordzeevis uit IJmuiden wilde gaan voortzetten, hoefden we niet lang na te denken. De afgelopen jaren hebben we door het partnership met Noordzeevis uit IJmuiden al heel nauw samengewerkt en kennen we alle ins en outs. Ook de ambassadeurs kennen ons inmiddels al jaren. Voor hen verandert er dan ook weinig. De promotie van Noordzeevis is belangrijk. De gehele keten in IJmuiden zorgt ervoor dat de consument een topproduct op zijn bord krijgt. Zodra de formaliteiten rond de afwikkeling van Stichting Noordzeevis zijn afgerond, vliegen we vol enthousiasme uit de startblokken.’’ Kijk voor meer informatie op www.noordzeevisuitijmuiden.nl.Foto: vlnr: Friso Huizinga, Bas Kuntz, Tim van Zeben, Jeroen Verwoort. Foto: aangeleverd