Wat is er zo bijzonder aan Wonen.nl
Drie partijen zijn bij elkaar gekropen om te bedenken hoe je lezers beter kan informeren over alles wat met wonen te maken heeft, nu en in de toekomst. Hoe je de meeste mensen kan bereiken in verschillende leeftijdsgroepen en hoe we overheden en adverteerders het allergrootste bereik kunnen geven dat tot nu toe mogelijk en betaalbaar was.
“Bijzonder aan Wonen.nl is de grote vindbaarheid, on- én offine. De juiste crossmedia mix dus!”
Met de juiste crossmedia mix gaat dit lukken!
Marc Zagwijn is de eigenaar van Wonen.nl. Online kent deze populaire website een bezoekersaantal van 1,5 miljoen mensen. Na het kijken op Wonen.nl gaan bezoekers op zoek naar de bedrijven die de producten kunnen leveren. Dat kan een landelijke leverancier zijn, maar steeds vaker geniet een lokale ondernemer de voorkeur. Dat is precies waar wij goed in zijn. Wij geven lokale kranten uit van Uitgeest tot en met Mijdrecht, Aalsmeer en Uithoorn. En daar waar wij geen krant uitgeven bestaat een hechte samenwerking met de andere uitgever.
Voor onze klanten is er eigenlijk geen beter optie dan deze. Het bedrijf staat in een lokale krant naar keuze en krijgt gratis een eigen in te richten ruimte op Wonen.nl. Door deze crossmedia mix zijn de bedrijven online sneller te vinden en bouwen ze via de krant vertrouwen en naamsbekendheid op.
Frans Zegwaard is een inmiddels landelijk bekende ondernemer onder andere op het gebied van energiezuinige installaties en maatregelen. Eén van zijn vele uitdagingen is dezelfde als die van Zagwijn en van mij, namelijk hoe bereik je de meeste mensen en hoe zorg je voor de juiste informatiestroom. Zijn kennis en relaties zijn nu gekoppeld aan onze twee beproefde mediakanalen.
Frits Raadsheer
Suggesties?
Mail het ons op verkoop@wonen.nl